The antecedents of online brand trust: Malaysian evidence
Abstract
This study empirically investigated the factors that influence consumer's perception of online brand trust in Malaysia. Six hypotheses were developed to test hypothesizing relationships among: security/privacy, perceived risk, word‐of‐mouth, quality information, good online experience, brand reputation with online brand trust. A survey of 209 respondents was used in this study to test hypothesized relationships. Survey findings indicate that security/privacy, perceived risk, word‐of‐mouth, quality information and brand reputation appear to have a significant and positive relationship with online brand trust (R2=0.537). Interestingly good online experience was not found to be significantly influential. The results are compared with earlier findings and implications for further research are discussed.
Pasitikėjimo internetinės prekės ženklu praeitis: Malaizijos pavyzdys
Santrauka. Straipsnyje empiriškai tiriami veiksniai, kurie daro įtaką pirkėjo suvokimui apie pasitikėjimą internetinės prekės ženklu Malaizijoje. Buvo iškeltos šešios hipotezės hipotetiniam ryšiui nustatyti tarp: saugumo ir privatumo, suvokiamos rizikos, kokybės informacijos, geros internetinės patirties, prekės ženklo reputacijos bei pasitikėjimo internetinės prekės ženklu. Hipotetiniam ryšiui patikrinti buvo apklausti 209 respondentai. Rezultatai parodė, kad tarp saugumo ir privatumo, suvokiamos rizikos, kokybės informacijos ir prekės ženklo reputacijos kriterijų bei pasitikėjimo internetinės prekės ženklu yra reikšmingas teigiamas ryšys (R2= 537). Tačiau buvo nustatyta, kad gera internetinė patirtis neturi didelės reikšmės. Rezultatai palyginti su anksčiau atliktais tyrimais bei aptarti tolesnių tyrimų pasiūlymai.
Reikšminiai žodžiai: pasitikėjimas internetinės prekės ženklu, saugumas ir privatumas, internetinė patirtis, kokybės informacija ir prekės ženklo reputacija, Malaizija.
First Published Online: 09 Jun 2011
Keyword : online brand trust, security/privacy, word-of-mouth, online experience, quality information and brand reputation, Malaysia
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.